Muzeum Okręgowe im. Leona Wyczółkowskiego w Bydgoszczy przyjmuje wnioski o podjęcie współpracy od organizacji pozarządowych i innych instytucji w sferze organizacji przedsięwzięć w obszarze szeroko pojętej kultury, sztuki i nauki. Z propozycją podjęcia współpracy z Muzeum organizacje pozarządowe i inne instytucje muszą złożyć pismo skierowane do dyrektora muzeum przedstawiając:
Wnioski prosimy wysłać na adres mailowy: sekretariat@muzeum.bydgoszcz.pl
lub pocztą tradycyjną na adres:
Muzeum Okręgowe im. Leona Wyczółkowskiego
ul. Gdańska 4
85-006 Bydgoszcz
Decyzję wstępną o zaakceptowaniu wniosku o podjęcie współpracy podejmuje dyrektor muzeum w ciągu 14 dni roboczych od daty wpłynięcia dokumentu do muzeum.
Decyzję o podjęciu współpracy podejmuje dyrektor muzeum po przeprowadzeniu rozmów z przedstawicielem organizacji lub instytucji w terminie nie dłuższym niż 30 dni licząc od daty przeprowadzenia rozmów. Decyzja dyrektora jest ostateczna.